مسئول محتوای هر مقاله نويسنده آن است!
مواضع رسمی کانون در وبلاگ اصلی کانون منتشر می‌شود!

           9/09/2004

 

پیشنهاد ارسال یک نامه

دوستان عزیز همان گونه که باخبرید جمهوری اسلامی مجددآ در حال تدارک دیدن اعدام چند نوجوان دیگر می باشد . پولاد همایون عزیز زحمت کشیده و یک نامه جهت ارسال به : سازمان عفوبین‌الملل، کمیسیون حقوق بشر سازمان‌ملل، تهیه کرده از دوستان عزیز تقاضادارم نظر خود را در این باره اعلام کنید تاچنانچه مخالفتی با این کارنداشته باشید این نامه را از طرف کانون حتی بااینکه می دانیم کانون هنوز شکل نگرفته ارسال کنیم، البته همانطورکه گفتم این بستگی به نظر شمادارد. متن نامه در قسمت فایل ها در گروه یاهوی کانون موجود است
از طرف دوستا ن
خُسن آقا


نظرهای شما:
خسن‌آقای عزيز!
همان‌طور که برای پولاد عزيز نوشتم و خود تو هم متذکر شده بودی.
بهتر است در اين مقطع انرژي خود را در کانون روي تاسيس آن بگذاريم. البته مي‌توانيم مانند کذشته در اين مورد توماري تهيه کنيم و به اين وحشيگري اعتراض کنيم.
 
مخالف.
 
توضیح: من خیلی هم موافق با این مخالفت ها هستم ولی نه از طریق کانون وبلاگ نویسان. یعنی اگر این دو با هم قاطی باشه از دید من از حرفه ای بودن کانون کاهش میده و در نتیجه اونی نخواهد بود که من به خاطرش میل به این شرکت در اون پیدا کردم. خارج از کانون ؟ با کله.
 
Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?