مسئول محتوای هر مقاله نويسنده آن است!
مواضع رسمی کانون در وبلاگ اصلی کانون منتشر می‌شود!

           9/18/2004

 

داخل پرانتز

همیشه با ایجاد چنین انجمنها گروهها و تشکلها موافق بودم. این نوع فعالیتها باعث میشه که کار گروهی رو بهتر یاد بگیریم و قدرتش رو بهتر درک کنیم. دقیقا جایی که نقطه ضعف ما ایرانی هاست.
خیلی جاها و افراد مختلفی سعی کردند که یک کاره گروهی رو سامان دهی کنند ولی متاستفانه بسیاریشون بعلت اینکه خیلی درگیر جزئیات شدند نیمه کاره رها شدند.
رای گیری بهترین شیوه برای نمود شراکت جمعی و تقسیم مسئولیت و بحث بهترین شیوه برای بالا بردن درک و یاد گیریست.
ولی بنظر من درگیر شدن بیش از حد به جزییات باعث دلزدگی و تفرق میشه.
مهترین اصلی که باید در این کانون (البته بنظر من) مورده توجه قرار بگیره اصل آزادی بیان و اندیشه است. اگر این اصول رو قبول کنیم دیگه فرقی نمیکنه که کجا زندگی کنیم یا چه مرام و مسلکی داشته باشیم.
با قبول این اصول باید به همدیگر احترام بگذاریم و حرف همدیگر و گوش کنیم.
با قبول این اصل باید قبول کنیم که نمیتونیم با استفاده از آزادی که به ما داده شده آزادی کسی یا اقلیتی رو از بین ببریم.
و بازهم میگم بنظر من همین اصل اگر بخوبی درک و پذیرفته شود تمام اصول دیگه رو در بر میگیره.
من فکر میکنم اگر سریعتر این امور انجام بشه و کار اصلی رو شروع کنید( کنیم) خیلی سریعتر به خواسته جمعیمون میرسیم. همان خواسته هایی که در منشور کانون آورده شده.
با آرزوی موفقیت و آزادی ایران زمین.


نظرهای شما:
هومن عزيز!
با تو موافق هستم و اميدوارم دوستان سريع‌تر رای‌خود را بدهند تا اساسنامه را هم به سرعت بررسی و تصويب کنيم و کار به سال دوهزار و پنج نکشه!
 
Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?