مسئول محتوای هر مقاله نويسنده آن است!
مواضع رسمی کانون در وبلاگ اصلی کانون منتشر می‌شود!

           10/24/2004

 

رای گیری نهایی کانون وبلاگ نویسان ایران

دوستان فعال در کار کانون وبلاگ نویسان لطف کنید و این خبر را به همه برسانید مخصوصآ آنهایی که هنوز وبلاگشان سانسور نشده خواهشن فعال‌تر عمل کنید و این خبر را در وبلاگ‌هایتان منعکس کنید تا همه اعضا باخبر شوند. این رای گیری نهایی است و همه کسانی که در این رای گیری شرکت می‌کنند و *منشور و اساسنامه را می‌پذیراند بعنوان اعضای موسس کانون ثبت خواهند شد و از این ببعد بعنوان عضو کانون می‌توانند در فعالیت‌های کانون شرکت کنند و متاسفانه کسانی که در این رای گیری شرکت نکنند یا از قبول منشور و اساسنامه بپرهیزند عضو کانون نخواهند بود و اسامی‌شان از لیست‌های کانون حذف خواهد شد.
مگر غیر از این است که برای عضو شدن در جریانی حالا چه کانون چه سندیکا چه هر گروه دیگری باید در مرحله اول اساس آن حرکت را قبول داشت؟ پس این تنها راهی است که می‌توان عضو پذیرفت و با تایید *منشور و اساسنامه شما عضو کانون می‌شوید.
مدت این رای گیری 10 روز است و در تاریخ 13 آبان ماه 83 ساعت 12 ظهر بوقت تهران برابر با 2 نوامبر 2004 خاتمه خواهد یافت.

توجه داشته باشید که برای دسترسی به لینک رای گیری باید اول با استفاده از شناسه و گذرواژه یاهوی خود وارد گروه یاهو شوید و سپس در قسمت Polls یا تقه بر روی این لینک به قسمت رای گیری بروید.

*منشور و اساسنامه اصلاح شده براساس بحث‌های درون کانون در قسمت پرونده‌های (Files) گروه یاهو قابل دسترسی است.


نظرهای شما:
به نظرم بجای اینکه اینهمه وقت مارا با بحث سر منشور بگیرید و بعد اعلام کنید که اگر رای مثبت ندهید اخراج هستید بهتر بود که متن را ارائه کرده و اعلام کنید که اگر این متن را قبول دارید عضو شوید
 
Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?