مسئول محتوای هر مقاله نويسنده آن است!
مواضع رسمی کانون در وبلاگ اصلی کانون منتشر می‌شود!

           6/19/2005

 

امروز روز عجیبی بود

راستش بد نديدم تو پنلاگ مطلبي بنويسم و نظر به اهميت دور دوم انتخاب به عنوان يک روحاني صاحب وبلاگ ناگفته هايي را خدمت شما ارائه دهم.و چون زيتون هم عضو فعال پنلاگ هست اين جا به تقرير خواهم پرداخت.

قبل از هرچيز وقتي کامنت هاي زيتون را نگاه مي کردم ديدم حضرت مهدي با توجه به نوشته" امروز روز عجیبی بود..." 28خرداد زيتون پيامي داده که خيلي جالب هست:

زيتون عزيز من با توجه به کرامات و علم لدني خويش خوب حدس مي زنم شنبه بعد چي پست مي کني:


امروز روز غريبي بود....
پدرم و سیبیلکم می‌خواستن به هاشمي رأی بدن. من و مامان و برادرم نمی‌خواستیم اصلا رأی بدیم.
من اما خیلی دلم می‌خواست برم حوزه‌ها ببینم چه خبره.رفتم تو يک حوزه يک خانم چادري به طرف من اومد و انگشت دست‌راست منو گرفت و دید که جوهری نیست. گفت عزیزم بیا به احمدي نژاد رأی بده. قراره حجاب رو توسعه بده و شما هم بالاخره چادري مي شي. دلم گرفت که چرا باید احمدي راي بياره و من چادر به سرکنم؟ او انگشتش جوهری بود و بحث با او بی‌فایده. وگرنه بهش می‌گفتم حالا که بايد ديکتاتوري باشه چرا من چادر سرم کنم و وقتي با سيبيل باروتي به خيابون مي رم به من گير بدن؟
بیش خودم فکر کردم حالا که بیشتر مردم کاندیدایی که به عقایدشون نزدیک‌تره رأی دادن چرا من باید کنار بکشم تا کسي که ازش متنفرم سرکار بیاد؟ مگه تو این دو ‌نفر من هاشمي رو بهتر نمی‌دونم؟
به قول یکی از دوستان هاشميايي، می‌گفت یه پله هم از قعر جهنم بیای بالا یک پله‌ست!
درسته هاشمي با قتل و ترور مخالفينش را از سر راه ببرداشته. درسته که تمام اقتصاد ايران رو بلعيده و پول مملکت يکراست تو جيبش رفته. درسته چهار دوره قبل طرفداران هاشمي شايعه کردن خانومها با کت دامن بيان بيرون و تو مدارس هم سر کلاس لازم نيست دخترا روسري سرشون کنن اما هيچکدوم اتفاق نيفتاد. اما اون از احمدي بهتره.
می دونم هاشمي تو دهه 60 پشت پرده دستور قتل ها رو مي داده. امثال حجاریان‌ها وشمس الواعظين ها و گنجی‌ها .... تو سپاه و وزارت اطلاعات در سال‌های اول انقلاب اون ها رو دستگير کرده و شکنجه ميدادن و مي کشتن و آخر سرهم احمدي نژاد تير خلاص به جنازه ها مي زده. همه اينها درسته اما از قديم گفتن کار را که کرد اونکه تمام کرد و اين احمدي نژاد بوده که با تير خلاص کار را تمام مي کرده نه امثال هاشمي بنده خدا . اصلا تا حالا ديدين هاشمي اسلحه به طرف کسي گرفته باشه؟ طفلک خيلي ماهه. گذشته هرچي بوده گذشته. برای من مهم اینه که احمدي نژاد راي نياره.

. احساس کردم تو انتخابات باید با مردم باشم و در انتخاب کسی که از همه بهتره، حتی یه کم، دخالت کنم.
اين جوري شد که رفتم راي دادم.و به هاشمي راي دادم.

از اين که مي بينم خواهرمان زيتون به راه راست گام برداشته و به دعوت رهبري لبيک گفته و در انتخابات شرکت کرده مسرورم و به درگاه الهي شکر ميگويم.

من با مطالعه مطالب زيتون و حضرت مهدي به عنوان يک روحاني حاضر در صحنه بد نديدم که مطالبي ضروري برايتان بنويسم:

1- ما روحانيون و گردانندگان حکومت ايران همه اعضاي يک خانواده هستيم، اختلاف نظر و سليقه داريم ولي در عين حال پيوستگي و اتحاد نيز داريم. لذا امت حزب الله شک نکنند که راي به يکي خداي ناکرده نظام اسلامي را به خطر مي اندازد. معين هم اول مي شد در نهايت چندان فرقي نميکرد. اين را مي نويسم تا خداي ناکرده يک برادر حزب اللهي تحت تاثير جو سازي ها و بازي ها و جنگ زرگري انتخابات يک وقت خداي ناکرده تيري به معين شليک نکند!

2-اينکه برادر احمدي نژاد تير خلاص به جنازه ها مي زده نبايد کسر شاني براي ايشان فرض شود همه که نمي توانند مامور اعدام و بازپرس و شکنجه گر و قاضي و آمر باشند؟ خوب درآن زمان هرکي وظيفه اي داشت و لابد درآن زمان کشت و کشتار؛ گنجي در سپاه و حجاريان در وزارت اطلاعات و دوستان خاتمي و کروبي و معين در قوه قضائيه بر مسند قدرت و حکمراني نبودند؟! و لابد دادستاني و قوه قضائيه و وزارت اطلاعات هم زير نظر احمدي نژاد و جناج راست امروزي بوده؟

3- نه معين و نه رفسنجاني هيچکدام نميخواهند نظام را دگرگون کنند اصلا اگر قوانين اين نظام نبود مگر معين و هاشمي جايي براي راي مردم داشتند؟ اصلا اگه ما دو يا چند دستگي ظاهري نشان ندهيم چطوري التهابات و نارضايتي هاي مردم را سازماندهي کنيم؟ اگه اين انصار حزب الله نباشند تا هر چند وقت يک بار مردم را کتک بزنند چطوري مردم را شرطي کنيم که راي بدهند؟ مگر معين احمق است که شاخه اي را که روي آن نشسته با دست خود ببرد؟

4- خواهر حزب الهي زيتون که خود را آماده زندان کرده اي مگر اين وبلاگ نويساني که به زندان رفته اند در زمان رئيس جمهوري که شعار زور ميدهد رفته اند؟ مگر اين معين يا خاتمي چقدر براي آزاد کردن زندانيان قاطعيت به خرج دادند؟ چقدر براي باطبي تلاش کردن؟ چقدر براي وبلاگ نويسان تلاش کردن؟ نگران نباش احمدي هم راي بياره بدون اجازه و مقدمه چيني هاشمي تير خلاص نمي زنه!

البته خوب شما به عنوان يک حامي نظام در انتخابات شرکت کرده ايد و مثل بعضي ها که از ترس اينکه شناسنامه شان مهر نداره راي دادن نبوده ايد و اين جاي اميدواري براي نظام است چون اوني که مي ترسه نمي خواهد ولي راي ميدهد ولي شما شجاعانه به جناب آقاي معين که توسط رهبر نيز تاييد شد راي داديد و از اجر اخروي برخوردار خواهيد شد.

من با جناب هاشمي صحبت مي کنم يک 10ميليون هم به حساب شما واريز کنند به شرط اينکه زودتر تغيير عقيده دهيد و در دقيقه نود تصميم نگيريد و مطلب فوق را زودتر نوشته تا از اين اجر دنيوي نيز برخوردار شويد.

ومن الله توفيق



نظرهای شما: Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?