مسئول محتوای هر مقاله نويسنده آن است!
مواضع رسمی کانون در وبلاگ اصلی کانون منتشر می‌شود!

           11/20/2007

 

مشکلات تکنولوژی مدرن!

شخصی از تهران به دنبال "ننه خامنه ای" می گشته و سر از این وبلاگ در آورده است! اولش خنده ام گرفت ولی دیدم بَد ایده ای نیست! بذار ببینیم توی قسمت تصاویر گوگل جستجوی این کلمات چه نتیجه ای می دهد! پنج لینک اول بعضی شان ربطی به موضوع نداشتند و یا اینکه لینک مرده بودند! اما لینک ششم به وبلاگی به نام "خاک" رسیدم و لینک مزبور نهایتا تصویر روبرو را نشان می داد! کنجکاو شدم و قسمت هایی از وبلاگ و بخصوص پست مربوط را خواندم و به این نتیجه رسیدم که نویسنده وبلاگ هنرمند عکاسی است كه اين عکس را از یک خانم روستایی (که احتمالا مشکل اختلال حواس هم دارد) در یکی از روستاهای[احتمالا؟!] نزدیک ماهان یا کرمان گرفته است!
عجب تکنولوژی ای!!!
برای اینکه از جانب تکنولوژی مدرن از این خانم روستایی اعاده حیثیت کرده باشم عکس وی را در اینجا گذاشتم تا هم بخشی از ایرادهای تکنولوژی مدرن بیان شود و هم از جانب تکنولوژی از این خانم عذرخواهی شود! (هرچند که بنده معتقدم مادر خامنه ای مسئول اعمال فرزندش نیست).


نظرهای شما:
Dear Co-Bloggers,

December 10th is the International Day dedicated to Human Rights and this is why I am forwarding you an invitation, to take part of this worldwide activity.

Leave your mark on that day, and help us show all that we are all One World, One Life.

I know you have your own concerns in this matter, and this is why I want to make people aware of it.

I am inviting you to go to www.phoenixadaeternum.blogspot.com and see how you could be a member of this network that holds for one cause: the cause of humanity, the cause of Human Rights.

Thank you,
 
Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?